[breadcrumb]
CoCoCo, czyli Compliance Contra Corona
CoCoCo to cykl interaktywnych webinariów poświęconych najnowszym wyzwaniom dla organizacji. Ze względu na aktualną sytuację rozszerzamy nasz zakres tematyczny i poza zagadnieniami stricte związanymi z zarządzaniem zgodnością, dostarczać będziemy Państwu także wsparcie z tematach prawniczych i biznesowych. Aktualna sytuacja gospodarcza silnie skorelowana jest z dynamicznie zmieniającym się ustawodawstwem przyjmowanym w postaci tzw. specustaw. W ramach CoCoCo omawiać będziemy aktualne zmiany i w ramach dyskusji online wspólnymi siłami zastanawiać będziemy się nad interpretacjami i możliwymi kierunkami działań.
„Cococo: Compliance Contra Corona > Koniec miesiąca – nowy początek?”
Pierwsza Wirtualna Compliance-Konferencja Instytutu Compliance
Miejsce: We własnym domu;-)
Czas: 31 marca 2020 r., g. 13.00-17.15, logowanie od 12.45
Materialy do pobrania:
PLAKAT:
AGENDA (PDF):
A G E N D A
13.00-13.10 | OTWARCIE I POWITANIE
> Prof. Dr. Bartosz Makowicz | Viadrina Compliance Center | Instytut Compliance
13.10-14.20 | PANEL 1 | COMPLIANCE MANAGEMENT W DOBIE KRYZYSU
W ramach panelu oficerowie compliance podzielą się swoimi doświadczeniami z ostatnich dni – jakie działania zostały podjęte w organizacjach, ale przede wszystkim rozważać będziemy, jaka przyszłość czeka działy compliance w związku ze zmianą modeli biznesowych czy metod pracy organizacji.
> Marcin Szczepański | Regional Compliance Officer | Siemens
> Marcin Góral | Dyrektor Biura Compliance | PZU
> Sławomir Chmielewski | Dyrektor Zarządzania Zgodnością i Bezpieczeństwem Korporacyjnym | Orange Polska
> Sandip Godbole | Risk and Compliance Director | LUX MED
> Katarzyna Saganowska | EMEA Head of Compliance | TMF Group
> Moderacja: Dr. Bartosz Jagura
14.20-14.30 | WIRTUALNA PRZERWA
14.30-15.50 | SESJE UPDATÓW
UPDATE 1 | Wyzwania compliance dla marketingu elektronicznego
Konsekwencją ograniczeń związanych z rozprzestrzenianiem się wirusa jest przenoszenie kolejnych sfer aktywności przedsiębiorstw do Internetu. Szczególną rolę odgrywa tutaj marketing elektroniczny. O czym pamiętać, aby zachować zgodność w tym obszarze?
> dr Anna Partyka-Opiela | Partner | DZP
UPDATE 2 | Zarządzanie informacją w dobie kryzysu
Wydarzenia ostatnich dni dobitnie pokazały, jak ważne jest przygotowanie procedury kryzysowej i odpowiedniej metodologii na wypadek kryzysu. Pamiętajmy jednak, że obecna sytuacja wymaga od nas ustawicznych działań, m.in. stałego zasilania wiedzą pracowników, co jest teraz kluczowe.
> Magda Zwolińska | Partner | Lighthouse
UPDATE 3 | Tax Compliance – podatki w dobie kryzysu
Tarcza Antykryzysowa – obecnie znamy jedynie założenia pomocy dla przedsiębiorców w zakresie rozwiązań podatkowych. Czekając na wejście w życie pakietu pomocowego – szereg rozwiązań dotyczących ulg podatkowych, czy też wydłużenia terminów zapłaty podatków, funkcjonuje w obecnych przepisach podatkowych.
> Gabriela Każuch | Doradca podatkowy | MKZ Partnerzy Michalak Kosicka Zawolski i Partnerzy Radcowie Prawni
15.50-16.00 | WIRTUALNA PRZERWA
16.00-17.20 | PANEL 2 | LEGAL COMPLIANCE W NOWYM OTOCZENIU REGULACYJNYM
Otocznie regulacyjne podlega w dobie kryzysu koronawirusowego ustawicznym zmianom. Przyjmowane są tzw. specustawy, które dotykają kwestii kluczowych dla funkcjonowania przedsiębiorstw. W ramach panelu analizować będziemy te rozwiązania w trzech kluczowych obszarach.
Prawo pracy w dobie koronawirusa
> Katarzyna Dulewicz | Partner | Zespół Prawa Pracy | CMS
> Tomasz Sancewicz | Counsel | Zespół Prawa Pracy | CMS
Zagadnienia kontraktowe w obrocie gospodarczym w związku z kryzysem koronawirusowym
> dr Marcin Ciemiński | Partner | Clifford Chance
> Paweł Pogorzelski | Counsel | Clifford Chance
Ograniczenia w prowadzeniu działalności gospodarczej, świadczenia publiczno-prawne i problematyka tzw. tarczy antykryzysowej
> dr Anna Hlebicka-Józefowicz | Associate | DZP
17.20 | PODSUMOWANIE I SŁOWO NA ZAKOŃCZENIE