ACE

Certyfikat „Approved Compliance Expert (ACE)”

Udowodnij, że jesteś ekspertem compliance!

ACOACE

| Idea

Ryzyko Compliance zmienia się codziennie. Nikt nie jest doskonały. Oficer compliance działa nierozważnie i naraża się na odpowiedzialność a swoją firmę na straty, jeśli nie podnosi systematycznie swojej wiedzy i umiejętności. Bez odpowiedniej znajomości zmieniającego się ryzyka compliance i najnowszych metod zarządzania nim, system compliance nie będzie efektywny. Instytut Compliance zaleca dlatego systematyczne uczęszczanie na zaawansowane szkolenia compliance. Zdobywając certyfikat ACE udowodnisz, że jestes ekspertem! Kurs ACE jest skontruowany w ten sposób, aby bazował na wiedzy zdobytej na kursie stopnia I – Approved Compliance Officer. Stąd też podstawą do przystąpienia do kursu ACE jest zdobycie certyfikatu ACO.

 

| Realizacja

Podstawą przystąpienia do kursu ACE jest zdobycie podstawowej wiedzy i umiejętności poprzez zdanie egzaminu certyfikującego Approved Compliance Officer (ACO). Certyfikat Approved Compliance Expert (ACE) przyznawany jest każdej osobie, która jest absolwentką lub absolwentem kursu ACO i w ciągu dwóch lat zaliczy pięć wybranych eventów z oferty szkoleniowej Instytutu Compliance i zda egzamin certyfikujący. Ważność certyfikatu ACE wynosi trzy lata. Za udział w jednodniowym szkoleniu lub innym evencie przyznaje się 20 Expert Credit Points (ECP).

 

Droga do zdobycia certyfikatu ACE jest przedstawiona na poniższej grafice:

 

ACE

Posiadasz certyfikat ACO? Zacznij już dzisiaj zbierać punkty na certyfikat ACE i udowodnij, że jesteś ekspertem!

| Warunki

Aby otrzymać certyfikat ACE musisz:

  • Zgłosić chęć zbierania punktów ECP – wypełnij poniższy formularz
  • Zebrać 100 ECP biorąc udział w przeznaczonych do tego szkoleniach lub innych eventach Instytutu Compliance (każde całodniowe wydarzenie – szkolenie lub konferencja prowadzi do zdobycia 20 ECP)
  • Zdać egzamin certyfikujący ACE, który odbywa się w Warszawie
  • Kolejny egzamin odbędzie się latem 2018 r. w Warszawie (opłata egzaminacyjna 500 zł netto)

| Ważność certyfikatu

Ryzyko compliance zmienia się bardzo szybko. Tak też szybko zmieniają się metody używane w ramach systemów zarządzania zgodnością. Z tego powodu ekpert compliance powinien zawsze dobrze orientować się w otoczeniu compliance oraz dowodzić, że posiada aktualne umiejętności. Dla zachowania najwyższej jakości certyfikaty ACE wydawane są na okres czterech lat. Aby zachować ważność certyfikatu, należy odświeżyć jego ważność zbierając po okresie czterech lat 80 punktów ECP. Oznacza to, że przez okres czterech lat należy corocznie odbyć przynajmniej jedno całodniowe szkolenia z zakresu compliance.

| Aktualne kursy

Oto lista aktualnych kursów premiowanych punktami ECP (za każdy jednodniowy kurs przyznajemy 20 punktów ECP):

Kwi
23
pon
Programy antykorupcyjne zgodne z ustawą o jawności życia publicznego (UJŻP) @ Centrum Sienna
Kwi 23@09:00 – 17:00

Zarządzanie ryzykiem korupcji w organizacji w oparciu o ustawę o jawności życia publicznego i ISO 37001. Praktyczne aspekty zapobiegania korupcji w organizacji w świetle działalności organów ściagania

Dlaczego warto:

Projektowana ustawa o jawności życia publicznego (UJŻP) wprowadza na co najmniej średnich przedsiębiorców oraz wszystkie jednostki sektora finansów publicznych wymóg posiadania wewnętrznych programów antykorupcyjnych. Nie tylko ich brak, ale także pozorność czy nieskuteczność oznaczają dotkliwe sankcje finansowe – do 10 milionów złotych, a także wyłączenie możliwości brania udziału w przetargach publicznych przez 5 lat. Szkolenie ma zapoznać z wymogami ustawy (kodeks etyki, procedura prezentowa, klauzule umowne, przeciwdziałanie tzw. czarnym kasom, whistleblowing, szkolenia, dochodzenia wewnętrzne i in.) i pomóc we wdrażaniu jej wymogów w organizacji.

Przeciwdziałanie korupcji jest jednym z fundamentalnych wyzwań compliance w organizacji. Problem korupcji dotknąć może każdą organizację, a jego symptomy nie zawsze są oczywiste do wykrycia. Samo praktykowane często w obrocie gospodarczym przyjmowanie lub wręczanie partnerom biznesowym prezentów czy udział w różnego rodzaju eventach wyczerpywać mogą znamiona korupcji w obrocie gospodarczym, a dodatkowo narażać organizację na ogromne straty – finansowe i reputacyjne. Każda organizacja musi być świadoma zagrożeń korupcyjnych i skutecznie im przeciwdziałać.

Przedmiot szkolenia:

Szkolenie składa się z trzech części. W pierwszej przedstawione zostaną krajowe źródła odpowiedzialności karnej w zakresie przestępstw korupcyjnych, punkt ciężkości położony będzie przy tym na ustawę o jawności życia publicznego oraz praktykę organów ścigania. W drugiej części omawiane będą zagadnienia wdrażania systemów zapobiegania korupcji w kontekście standardów krajowych i międzynarodowych oraz wymagań odnośnie ich skuteczności, w szczególności standardu ISO 37001 jako punktu odniesienia dla UJŻP. Przedstawiona będzie rola edukacji w budowie skutecznego systemu zapobiegania korupcji.

Trzecia część zajęć koncentrować będzie się na praktycznych aspektach działań, jakie podejmować można w ramach organizacji dla minimalizowania ryzyk korupcyjnych, jak przykładowo wprowadzanie i egzekwowanie polityki prezentowej. Uczestnicy rozwiązywać będą w ramach zajęć workshopowych case study, co pozwoli na przedyskutowanie praktycznych aspektów funkcjonowania mechanizmów antykorupcyjnych w organizacji.

Dla kogo:

Ze względu na poruszaną tematykę szkolenie adresowane jest do szerokiego kręgu odbiorców: nie tylko do oficerów compliance, którzy projektują, wprowadzają i zapewniają skuteczność rozwiązań antykorupcyjnych w organizacji, ale również wszystkich reprezentantów sektora przedsiębiorstw oraz instytucji publicznych.

 

Prelegenci:

KubickiTomasz Kubicki

Senior Associate w DZP. Tomasz specjalizuje się w doradztwie regulacyjnym dla branży produktów sensytywnych, w tym w szczególności branży farmaceutycznej, wyrobów medycznych, suplementów diety, alkoholowej oraz tytoniowej. Specjalizuje się w zakresie wszelkich aspektów prawa farmaceutycznego, oraz wyrobów medycznych jak również prawie reklamy oraz uczciwej konkurencji. Uczestniczy w projektach w zakresie doradztwa w procesie legislacyjnym,  w tym aktywnie uczestniczył w interpretacji oraz implementacji rozwiązań proponowanych w projekcie Ustawy refundacyjnej. Prowadzi od strony regulacyjnej transakcje na rynku sektora ochrony zdrowia, w tym w szczególności w zakresie procesów due diligence oraz po-transakcyjnej integracji połączonych organizacji. Prowadzi również projekty compliance, w tym w szczególności dotyczące korupcji w ochronie zdrowia. W spektrum jego zainteresowań pozostaje także doradztwo z zakresu prawa żywnościowego (w zakresie znakowania, reklamy oraz wprowadzania do obrotu suplementów diety).

KrakKrzysztof Krak

Doradza w zakresie rozwiązań compliance oraz systemów przeciwdziałania korupcji i nadużyciom. Ma duże doświadczenie w zakresie przeciwdziałania korupcji w życiu publicznym i gospodarczym oraz we wdrażaniu rozwiązań analitycznych w obszarze organizacyjnym, szkoleniowym i informatycznym. Ponad 25 lat był związany z organami ścigania, od 2006 roku pełnił funkcje na stanowiskach kierowniczych w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym, najpierw dyrektora Departamentu Analiz, a następnie Gabinetu Szefa CBA, gdzie m.in. nadzorował działania edukacji i prewencji antykorupcyjnej prowadzonej przez biuro, koordynował „Rządowy Program Przeciwdziałania Korupcji na lata 2014-2019”. Pracował w Komendzie Głównej Policji, gdzie m.in. koordynował realizację działań w ramach współpracy międzynarodowej i funkcję Szefa Krajowego Biura Interpol.

 

SobonMagdalena Soboń-Stasiak

Od 2009 roku Compliance Officer w ArcelorMittal Poland S.A. Absolwentka studiów doktoranckich na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, absolwentka studiów podyplomowych ”Akademia Spółek” w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Certyfikowany Compliance Officer. Członek Stowarzyszenia Compliance Polska. Prelegentka krajowych i międzynarodowych konferencji  z tematyki compliance.

 

 

 

Opłata kursowa: 780 PLN plus VAT

rejestracja

Maj
28
pon
Komunikacja compliance – na co dzień i w kryzysie. Działania oficera compliance w związku z sytuacjami kryzysowymi i mierzenie skuteczności CMS @ Centrum Sienna
Maj 28@09:00 – 17:00

Dlaczego warto:

Krajowe i międzynarodowe standardy w zakresie compliance określają komunikację jako jeden z fundamentalnych warunków skuteczności każdego systemu zarządzania zgodnością. Komunikacja compliance jest zasadniczym celem i jednocześnie największym wyzwaniem w codziennej pracy każdego oficera compliance. W ramach szkolenia pokazane będzie, jak „przekładać” wymogi regulacyjne na organizację, jak skutecznie komunikować compliance, jak pozyskiwać informacje nt. nieprawidłowości, wreszcie – jak reagować w sytuacjach kryzysowych. Zarządzanie kryzysem omawiane będzie przy tym nie tylko w kontekście wizerunkowym, ale również reakcji na wywierania presji na osobę oficera compliance.

Druga część zajęć poświęcona będzie ocenie skuteczności CMS. Wskazane zostanie, jak mierzyć, czy system zarządzania zgodnością działa w należyty sposób.

Przedmiot szkolenia:

Zajęcia podzielone są na trzy bloki. W pierwszej, warsztatowej części omówione będą warunki skutecznej komunikacji ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania informacją w sytuacjach kryzysowych. Żaden, nawet najbardziej skuteczny system zarządzania zgodnością, nie jest w stanie wyeliminować wszystkich nieprawidłowości. Oficer compliance przygotowany musi być na konieczność podjęcia natychmiastowych działań w sytuacji wykrycia nieprawidłowości, w szczególności, jeżeli może ona wywołać szkody wizerunkowe. Odpowiednia reakcja konieczna jest również w razie występowania medialnych spekulacji na temat rzekomych nieprawidłowości. Celem zajęć jest praktyczne przygotowanie uczestników na stawienie czoła tego rodzaju wyzwaniom.

W drugiej części omawiane będą kwestie reakcji na sytuacje kryzysowe oraz wyciągania wniosków z dochodzeń wewnętrznych w kontekście zachowania niezależności funkcji compliance.

Ostatni blok zajęć poświęcony będzie zagadnieniom mierzenia skuteczności CMS. Omówione zostaną cele i mierniki zgodności, w tym KPI i KRI.

Dla kogo:

Zajęcia adresowane są w pierwszej kolejności do oficerów compliance, którzy chcą udoskonalić swój warsztat o zagadnienia komunikacji compliance, radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych oraz mierzenia skuteczności CMS. Nabyte w trakcie szkolenia wiedza i umiejętności cenne są również dla członków kadry zarządzającej, pomagają bowiem zrozumieć kluczowe dla zarządzania mechanizmy komunikacji i reagowania na sytuacje kryzysów wizerunkowych, a także poznać metody oceny skuteczności CMS.

Prelegenci:

ZwolinskaMagda Zwolińska

Partner w Lighthouse. Specjalizuje się w projektach związanych z zarządzaniem kryzysem i zagrożeniami dla reputacji. Doradzała w kryzysach takich jak strajki, redukcje zatrudnienia, awarie, wycofanie produktu z rynku, mobbing, spory sądowe, wypadki w miejscu pracy, czy protesty społeczne. Opracowuje dla klientów narzędzia do monitorowania zagrożeń reputacyjnych i kryzysowej prewencji. Prowadzi także warsztaty i symulacje z zakresu zarządzania komunikacją kryzysową. Pracowała m.in. dla firm z branż energetycznej, farmaceutycznej, handlowej, finansowej i ubezpieczeniowej, deweloperskiej, FMCG. W 2013 i 2016 r. realizowane przez jej zespół projekty zostały nagrodzone Złotymi Spinaczami w kategoriach Komunikacja Antykryzysowa / Kryzysowa oraz PR Finansowy / Relacje Inwestorskie. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW, ze specjalizacją marketing medialny i public relations. Z Lighthouse związana od początku istnienia firmy, wcześniej pracowała m.in. w Spin Communications. Posiada blisko 20-letnie doświadczenie w branży PR.

Zdziarstek_JacekJacek Zdziarstek

Dyrektor Departamentu Zgodności w Raiffeisen Bank Polska S.A. Od 19 lat w sektorze bankowym. Ukończył Wydział Resocjalizacji i Problemów Społecznych specjalizacja: psychologiczna na Uniwersytecie Warszawskim. Studia Podyplomowe Wyższa Szkoła Bankowości i Finansów im. Romualda Kudlińskiego, kierunek: Audyt i kontrola wewnętrzna w administracji publicznej, przedsiębiorstwach i instytucjach finansowych oraz Harvard Leadership Academy na Harvard Business School oraz Akademia Psychologii Przywództwa (APP) Jacek Santorski, Trener NLP. Zwolennik praktycznego i eklektycznego podejścia realizacji standardów compliance i zwalczania przestępczości – opartego na wiedzy, współpracy oraz wykorzystaniu adekwatnych narzędzi.

Ryszawa_PawełPaweł Ryszawa

Kierownik ds. zarządzania ryzykiem braku zgodności i outsourcingu, Raiffeisen Bank Polska S.A. Ukończył z wyróżnieniem Wyższą Szkołę Informatyki Stosowanej i Zarządzania przy Instytucie Badań Systemowych PAN. Posiada ponad 13-letnie doświadczenie zawodowe w bankowości. W Raiffeisen Polbank zarządza ryzykiem braku zgodności oraz nadzoruje zgodność działalności Banku z wymogami administracyjnoprawnymi w obszarze outsourcingu. Dodatkowo jest zaangażowany w kluczowe projekty regulacyjne i strategiczne. Odpowiadał m.in. za dostosowanie banku do wymogów prawnych i regulacyjnych dotyczących obszaru compliance.

 

 

Opłata kursowa: 780 PLN plus VAT

rejestracja

Cze
18
pon
Tax Compliance Management (TCM) @ Centrum Sienna
Cze 18@09:00 – 17:00

Dlaczego warto:

Zarządzanie zgodnością w podatkach to już nie tylko terminowe składanie deklaracji i uiszczanie należności podatkowych, ale przede wszystkim przestrzeganie wszystkich przepisów prawa podatkowego i posiadanie mechanizmów stałego wykrywania ryzyk i usuwania nieprawidłowości. Zaobserwować można coraz silniejszy trend do uwzględniania w ramach systemu zarządzania zgodnością (Compliance Management System, CMS) zagadnień podatkowych, co wynika z szeregu okoliczności. Przed organizacjami wszelkiego rodzaju pojawia się wyzwanie stałego monitorowania często zmieniających się przepisów, ustawodawca systematycznie zwiększa uprawnienia organów kontrolnych, a uchybienia w zakresie wywiązywania się z zobowiązań prawno-podatkowych rodzą szereg negatywnych konsekwencji: od odsetek po dotkliwe sankcje, także osobiste członków zarządu za przestępstwa i wykroczenia skarbowe. Organizacje, chcąc budować wiarygodność i pozycję rynkową, a także dążąc do sprostania wymaganiom inwestorów i kontrahentów, nie mogą pozwolić sobie na uchybienia w obszarze tax compliance.

Przedmiot kursu:

W ramach szkolenia omówione będą węzłowo newralgiczne obszary najważniejszych ryzyk z obszaru tax compliance: klauzula obejścia prawa podatkowego (uzasadnienie ekonomiczne podejmowanych działań), jednolity plik kontrolny, zagraniczne spółki kontrolowane, karuzele VAT, ceny transferowe, struktura wynagrodzeń. Punkt ciężkości położony będzie na metodologię tworzenia procedur w obszarze podatków oraz rolę oficera compliance w procesie obejmowania podatków zakresem działania CMS. Rozważania prowadzone będą w oparciu o konkretne przykłady i z uwzględnieniem podejścia bazującego na analizie ryzyk.

Dla kogo:

Szkolenie adresowane jest nie tylko do oficerów compliance, ale także wszystkich osób odpowiedzialnych w przedsiębiorstwach za zagadnienia podatkowe. Celem kursu nie jest przekazanie widzy z zakresu podatków, a tworzenie i trzymywanie systemów zarządzania ryzykiem podatkowym.

Prelegenci:

Lisewska_MariolaMariola Lisewska, LL.M.

Kierownik działu prawnego w Grupie Polipol w Polsce. Zajmuje się koordynacją i zarządzaniem projektami krajowymi oraz transgranicznymi w przedsiębiorstwie w zakresie prawa i podatków. Jednocześnie dba o potrzeby organizacji w związku z otoczeniem prawnym, w którym funkcjonuje Grupa. Zajmuje się ryzykiem oraz śledzeniem ewentualnych nieprawidłowości. Zaangażowana jest w procesy decyzyjne Grupy współpracując z menedżerami oraz z zewnętrznymi podmiotami świadczącymi usługi prawno-podatkowe. Jest odpowiedzialna za tworzenie i wdrażanie nowych procedur, w tym compliance, w Grupie.

 

StolarekJoanna Stolarek

Lider Praktyki Compliance w Kancelarii Ożóg Tomczykowski. Certyfikowany Officer Compliance oraz doradca podatkowy z wieloletnim doświadczeniem. Członek Rady Podatkowej Konfederacji Lewiatan.  W 2017 r. zajęła 2 miejsce w kategorii „PIT” w XI edycji Rankingu Firm i Doradców Podatkowych organizowanym przez Dziennik Gazeta Prawna. Jej doświadczenie zawodowe obejmuje m.in. prowadzenie audytów istniejących u klientów struktur, procesów i regulacji pod kątem ewentualnych ryzyk oraz wdrażanie rozwiązań zaradczych. Joanna udziela także wsparcia klientom w zakresie tworzenia i aktualizacji procedur / regulacji wewnętrznych w obszarze Compliance oraz budowania mechanizmów pozwalających na wykrycie potencjalnych nieprawidłowości i służących przeciwdziałaniu nadużyciom. Przygotowuje organizacje do kontroli organów państwowych oraz przeprowadza szkolenia w zakresie Compliance dla pracowników i Członków Kadry Zarządzającej. W chwili obecnej prowadzi również wiele projektów, których celem jest wdrożenie regulacji unijnych w obszarze ochrony danych osobowych (tzw. „RODO”).  Jest autorką wielu publikacji z zakresu Compliance oraz prelegentką na licznych seminariach i konferencjach.

Opłata kursowa: 780 PLN plus VAT

rejestracja

Wrz
10
pon
Compliance i zarządzanie ryzykiem korupcji w instytucjach publicznych w oparciu o ISO 19600 i ISO 37001 w świetle wymogów Ustawy o jawności życia publicznego (UJŻP) @ Centrum Sienna
Wrz 10@09:00 – 17:00

Dlaczego:

Instytucje publiczne są, podobnie jak wszystkie inne organizacje, w taki sam sposób narażone na ryzyko występowania nieprawidłowości compliance, w tym w szczególności ryzyk korupcyjnych. Każda organizacja powinna w sposób świadomy podchodzić do towarzyszących jej działalności ryzyk i podejmować działania mające zapobiegać ich występowaniu. W wielu krajach w instytucjach publicznych funkcjonują systemy zarządzania compliance, a w ich ramach stosuje się takie narzędzia i metody jak kodeksy etyki, polityki przeciwdziałania korupcji, czy systemy informowania o nieprawidłowościach (whistleblowing). Rozwiązania te wprowadzane są w oparciu o dwa międzynarodowe standardy: ISO 19600 Compliance Management Systems oraz ISO 37001 Anti-Bribery Management Systems.

Dlaczego:

Instytucje publiczne są, podobnie jak wszystkie inne organizacje, w taki sam sposób narażone na ryzyko występowania nieprawidłowości compliance, w tym w szczególności ryzyk korupcyjnych. Każda organizacja powinna w sposób świadomy podchodzić do towarzyszących jej działalności ryzyk i podejmować działania mające zapobiegać ich występowaniu. W wielu krajach w instytucjach publicznych funkcjonują systemy zarządzania compliance, a w ich ramach stosuje się takie narzędzia i metody jak kodeksy etyki, polityki przeciwdziałania korupcji, czy systemy informowania o nieprawidłowościach (whistleblowing). Rozwiązania te wprowadzane są w oparciu o dwa międzynarodowe standardy: ISO 19600 Compliance Management Systems oraz ISO 37001 Anti-Bribery Management Systems. Projektowana Ustawa o jawności życia publicznego wprowadza obowiązek posiadania programów antykorupcyjnych przez wszystkie jednostki sektora finansów publicznych. Ich brak, a także nieskuteczność lub pozorność takich programów, skutkować mogą nałożeniem grzywny na kierownika jednostki.

Co:

Celem zajęć jest przekazanie podstawowej wiedzy na temat przyczyn, sposobów wprowadzania i funkcji systemów zarządzania compliance – z uwzględnieniem specyfiki instytucji publicznych. Przedstawiane są poszczególne kroki implementacji systemu zarządzania compliance oraz spektrum narzędzi i metod compliance ze szczególnym uwzględnieniem whistleblowingu. Zajęcia prowadzone są w oparciu o metodologię normy ISO 19600, która zawiera uniwersalne wytyczne odnośnie kształtowania systemów zarządzania zgodnością we wszelkiego rodzaju organizacjach – także instytucjach publicznych.

W drugiej części zajęć uczestnicy zapoznawani są z międzynarodowym standardem zarządzania ryzykiem korupcji ISO 37001. Następuje przedstawienie doświadczeń we wdrażaniu rozwiązań compliance w instytucji publicznej. Omawiane są systemowe działania, jakie podejmowane mają być w instytucji publicznej dla przeciwdziałania występowania zjawisk korupcyjnych. W tym kontekście analizowane są wymogi Ustawy o jawności życia publicznego.

Dla kogo:

Szkolenie adresowane jest do przedstawicieli wszelkich instytucji publicznych na poziomie centralnym i samorządowym.

Prelegenci:

JaguraDr. Bartosz Jagura, LL.M.

Członek zarządu Instytut Compliance odpowiedzialny za ofertę szkoleniową oraz pracownik naukowy działającego na Uniwersytecie Europejskim Viadrina we Frankfurcie nad Odrą Viadrina Compliance Center (VCC), gdzie uczestniczy w projektach naukowych i wdrożeniowych CMS. Doktor nauk prawnych w zakresie prawnoporównawczych zagadnień compliance w Polsce i w Niemczech. Studiował prawo w Uniwersytecie Łódzkim, Westfälische Wilhelms-Universität Münster oraz Freie Universität Berlin. Autor licznych publikacji z zakresu compliance i mówca na konferencjach.

 

UnbenanntMałgorzata Wojciechowska-Brennek

Pełnomocnik Prezes ZUS ds. Zapobiegania Nieprawidłowościom i Korupcji. Absolwentka Instytutu Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz podyplomowych studiów z zakresu ewaluacji programów finansowanych ze środków Unii Europejskiej w Akademii Koźmińskiego. Posiada bogate doświadczenie w pracy w sektorze organizacji pozarządowych, w Instytucie Sobieskiego, Centrum Adama Smitha (członek Zarządu) oraz Fundacji Republikańskiej jako ekspert ds. przeciwdziałania korupcji oraz dystrybucji funduszy strukturalnych UE. W okresie 1998-2007 była członkiem Zarządu polskiego oddziału Transparency International (TI). W latach 2001-2007 pełniła funkcję zastępcy Prezesa, a następnie Prezesa TI-Polska. Pracowała również w Przedstawicielstwie Komisji Europejskiej w Polsce, a także w sektorze prywatnym. Stypendystka  Indiana University, Bloomington, Stany Zjednoczone Ameryki, St. Anthony’s College, Oxford, Wielka Brytania oraz Svenska Institutet, Szwecja.

UWAGA:

Szkolenie to prowadzone może być także w formie treningu inhouse – wyłącznie dla zamkniętej grupy przedstawicieli danej instytucji publicznej i zgodnie z jej specyficznymi wymaganiami, przykładowo odnośnie poruszanej tematyki. Więcej informacji udzielamy drogą mailową. Kontakt!

 

Opłata kursowa: 780 PLN plus VAT (w przypadku szkolenia inhouse opłatę ustalamy indywidualnie)

rejestracja

 

 

| Rejestracja i opłaty

Prosimy o wypełnienie wszystkich pól i wybór odpowiednich szkoleń. Opłata za udział w szkoleniu wynosi 780 PLN plus VAT (szkolenie całodniowe) lub 480 PLN plus VAT (szkolenie półdniowe).

| Przykładowa kalkulacja

Możliwość I: Posiadam już 30 punktów ECP

  • 20 ECP za Compliance Day (wrzesień 2016 r.)
  • 10 ECP za Roundtable Compliance (3 kwietnia 2017 r.)

Do zdobycia pozostaje 70 punktów, czyli 2 możliwe warianty:

  • Wariant 1: 3 całodzienne szkolenia i jedno półdniowe = 70 punktów
    • Opłata: 3 x 780 + 1 x 480 = 2.820 zł plus opłata egzaminacyjna 500 zł plus VAT
  • Wariant 2: 4 całodzienne szkolenia = 80 punktów, wtedy 10 punktów zalicza się już na poczet odświeżania certyfikatu w przyszłości.
    • Opłata: 4 x 780 = 3.120 zł plus opłata egzaminacyjna 500 zł plus VAT

Możliwość II: Nie posiadam punktów ECP

  • W przypadku rozpoczynania programu bez posiadania punktów kalkulacja wygląda następująco:
    • Opłata: 5 x 780 = 3.900 zł plus opłata egzaminacyjna 500 zł plus VAT

 

Wysyłając zgłoszenie zgadzam się z ww. warunkami oraz ogólnymi warunkami umowy Instytutu Compliance.

 

Dane:*
E-mail:*
Telefon kontaktowy:
-
Firma / organizacja:
Adres (do faktury):*
NIP:
Uwagi:
Zaznacz kursy, które chcesz zaliczyć w ramach ACE oraz czy rejestrujesz się na egzamin:*
O programie ACE wiem:*
Weryfikacja - przepisz znaki podane poniżej:

Wysyłając zgłoszenie zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z obowiązującym prawem oraz z ogólnymi warunkami umowy, które znam i akceptuję. Proszę także o darmową rejestrację do Newslettera oraz Magazynu Compliance.