ACE

Certyfikat „Approved Compliance Expert (ACE)”

Udowodnij, że jesteś ekspertem compliance!

ACOACE

| Idea

Ryzyko Compliance zmienia się codziennie. Nikt nie jest doskonały. Oficer compliance działa nierozważnie i naraża się na odpowiedzialność a swoją firmę na straty, jeśli nie podnosi systematycznie swojej wiedzy i umiejętności. Bez odpowiedniej znajomości zmieniającego się ryzyka compliance i najnowszych metod zarządzania nim, system compliance nie będzie efektywny. Instytut Compliance zaleca dlatego systematyczne uczęszczanie na zaawansowane szkolenia compliance. Zdobywając certyfikat ACE udowodnisz, że jestes ekspertem! Kurs ACE jest skontruowany w ten sposób, aby bazował na wiedzy zdobytej na kursie stopnia I – Approved Compliance Officer. Stąd też podstawą do przystąpienia do kursu ACE jest zdobycie certyfikatu ACO.

 

| Realizacja

Podstawą przystąpienia do kursu ACE jest zdobycie podstawowej wiedzy i umiejętności poprzez zdanie egzaminu certyfikującego Approved Compliance Officer (ACO). Certyfikat Approved Compliance Expert (ACE) przyznawany jest każdej osobie, która jest absolwentką lub absolwentem kursu ACO i w ciągu dwóch lat zaliczy pięć wybranych eventów z oferty szkoleniowej Instytutu Compliance i zda egzamin certyfikujący. Ważność certyfikatu ACE wynosi cztery lata. Za udział w jednodniowym szkoleniu lub innym evencie przyznaje się 20 Expert Credit Points (ECP).

 

Droga do zdobycia certyfikatu ACE jest przedstawiona na poniższej grafice:

 

ACE

Posiadasz certyfikat ACO? Zacznij już dzisiaj zbierać punkty na certyfikat ACE i udowodnij, że jesteś ekspertem!

| Warunki

Aby otrzymać certyfikat ACE musisz:

  • Zgłosić chęć zbierania punktów ECP – wypełnij poniższy formularz
  • Zebrać 100 ECP biorąc udział w przeznaczonych do tego szkoleniach lub innych eventach Instytutu Compliance (każde całodniowe wydarzenie – szkolenie lub konferencja prowadzi do zdobycia 20 ECP)
  • Zdać egzamin certyfikujący ACE, który odbywa się w Warszawie
  • Kolejny egzamin odbędzie się latem 2018 r. w Warszawie (opłata egzaminacyjna 500 zł netto)

| Ważność certyfikatu

Ryzyko compliance zmienia się bardzo szybko. Tak też szybko zmieniają się metody używane w ramach systemów zarządzania zgodnością. Z tego powodu ekpert compliance powinien zawsze dobrze orientować się w otoczeniu compliance oraz dowodzić, że posiada aktualne umiejętności. Dla zachowania najwyższej jakości certyfikaty ACE wydawane są na okres czterech lat. Aby zachować ważność certyfikatu, należy odświeżyć jego ważność zbierając po okresie czterech lat 80 punktów ECP. Oznacza to, że przez okres czterech lat należy corocznie odbyć przynajmniej jedno całodniowe szkolenia z zakresu compliance.

| Aktualne kursy

Oto lista aktualnych kursów premiowanych punktami ECP (za każdy jednodniowy kurs przyznajemy 20 punktów ECP):

Lut
26
pon
Prowadzenie dochodzeń wewnętrznych i kontakty z organami ścigania @ Centrum Sienna
Lut 26@09:00 – 17:00

Dlaczego warto:

Oficer compliance w swojej codziennej pracy konfrontowany jest nieuchronnie z koniecznością prowadzenia dochodzeń wewnętrznych. Ich celem jest wyjaśnienie, czy doszło do popełnienia nieprawidłowości, wszechstronne zbadanie okoliczności sprawy i odpowiednia reakcja: ulepszenie systemu zarządzania compliance, a w razie konieczności zaproponowanie środków personalnych wobec sprawcy naruszenia. Sygnał o możliwości wystąpienia nieprawidłowości pochodzić może z kanału informowania o nieprawidłowościach – od sygnalisty (whistleblowing), ale także z innych źródeł.

Przedmiot szkolenia:

Kluczowe dla skutecznego i poprawnego prowadzenia dochodzeń wewnętrznych są, obok znajomości ram prawnych i dopuszczalności poszczególnych działań, umiejętności miękkie. Fundamentalne znaczenie odgrywa także odpowiednia dokumentacja podejmowanych działań, która pomocna będzie przy podejmowaniu działań prawnych wobec sprawcy naruszenia. Szkolenie odnosić będzie się do wskazanych aspektów. W jego pierwszej części omówione zostaną podstawy prawne dopuszczalności podejmowania określonych działań wyjaśniających oraz warunki ich dokumentacji. Przedmiotem rozważań będą także zagadnienia kontaktów organizacji z organami ścigania. Druga część zajęć koncentrować będzie się kwestiach praktyki prowadzenia dochodzeń wewnętrznych w organizacji. Przedstawiony będzie cykl „życia” incydentu w organizacji: od wystąpienia zdarzenia, poprzez jego zgłoszenie i analizę zgłoszenia, na wnioskach i działaniach kończąc. Szczególny nacisk położony będzie na elementy interpersonalne jak sposób prowadzenia rozmów wyjaśniających czy budowanie zaufania do nieanonimowego zgłaszania nieprawidłowości.

Dla kogo:

Kurs skierowany jest do osób odpowiedzialnych za zapewnienie zgodności w organizacjach wszelkiego rodzaju. Ze względu na poruszaną tematykę polecany jest on także pracowniom innych działów jak kontrola wewnętrzna czy audyt.

Prelegenci:

Diehladw. Monika Diehl

Adwokat w warszawskim zespole prawa karnego gospodarczego kancelarii Clifford Chance. Specjalizuje się w antykorupcyjnych dochodzeniach wewnętrznych i kwestiach compliance. Doradza klientom w postępowaniach karnych z zakresu prawa karnego gospodarczego, przy dochodzeniach wewnętrznych m.in. zakresie FCPA oraz przy międzynarodowych projektach regulacyjnych.

 

 

pogorzadw. Paweł Pogorzelski

Adwokat w warszawskim zespole prawa karnego gospodarczego kancelarii Clifford Chance. Specjalizuje się w prowadzeniu wewnętrznych dochodzeń zarówno w Polsce, jak i za granicą, w tym w kwestiach wynikających z FCPA i UK Bribery Act. Reprezentował spółki i osoby fizyczne przed organami ścigania i organami regulacyjnymi. Ponadto doradza klientom w kwestiach regulacyjnych i compliance.

 

Zdziarstek_JacekJacek Zdziarstek

Dyrektor Departamentu Zgodności w Raiffeisen Bank Polska S.A. Od 19 lat w sektorze bankowym. Ukończył Wydział Resocjalizacji i Problemów Społecznych specjalizacja: psychologiczna na Uniwersytecie Warszawskim. Studia Podyplomowe Wyższa Szkoła Bankowości i Finansów im. Romualda Kudlińskiego, kierunek: Audyt i kontrola wewnętrzna w administracji publicznej, przedsiębiorstwach i instytucjach finansowych oraz Harvard Leadership Academy na Harvard Business School oraz Akademia Psychologii Przywództwa (APP) Jacek Santorski, Trener NLP. Zwolennik praktycznego i eklektycznego podejścia realizacji standardów compliance i zwalczania przestępczości – opartego na wiedzy, współpracy oraz wykorzystaniu adekwatnych narzędzi.

Opłata kursowa: 780 PLN plus VAT

rejestracja

Mar
19
pon
Metodologia analizy ryzyka w działaniach compliance. Zintegrowane podejście GRC @ Centrum Sienna
Mar 19@09:00 – 17:00

Dlaczego:

Punktem wyjścia przy tworzeniu każdego systemu zarządzania compliance jest analiza ryzyk regulacyjnych, jakie wiążą się z działalnością danego podmiotu. Przydatne jest tutaj odwołanie się do metod i narzędzi stosowanych w ogólnym zarządzaniu ryzykiem. Również ocena skuteczności systemu zarządzania compliance dokonywana jest w oparciu o tę metodologię.

Co:

Zajęcia podzielone są na dwie części. W pierwszej z nich przedstawiane są podstawy metodologii zarządzania ryzykiem: różnice międzysektorowe w zarządzaniu ryzykiem, identyfikacja, kategoryzacja i pomiar ryzyka, analiza ryzyka w procesach, narzędzia służące ocenie ryzyka oraz standardy i praktyki zarządzania ryzykiem. Zagadnienia te omawiane są pod kątem wykorzystania w działaniach compliance.

W drugiej części zajęć uczestnicy zapoznawani są z narzędziami informatycznymi stosowanymi w procesie zarządzania ryzykiem oraz integracją działań w ramach podejścia GRC.

Dla kogo:

Omawiane treści stanowią niezbędne kompendium wiedzy i umiejętności koniecznych w pracy każdego oficera compliance. Będą one szczególnie cenne dla oficerów compliance mających wykształcenie inne niż ekonomiczne (np. prawnicze), którzy muszą wykorzystywać w swojej codziennej pracy metodologię zarządzania ryzykiem.

Prelegenci:

WelencPiotr Welenc, CISA, CICA, CGEIT, CRISC, CRMA, ACO, LA ISO22301, LA ISO27001, LA20000, QAVal.

Dyrektor GRC w Wolters Kluwer SA. Certyfikowany audytor IT, certyfikowany specjalista w zakresie zarządzania ryzykiem informatycznym i ładem IT, certyfikowany compliance officer. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe, m.in. w zakresie zarządzania strategicznego, controllingu oraz zarządzania ryzykiem operacyjnym, audytu wewnętrznego, audytu IT. Wykonywał audyty dla EBC, jako członek zespołu audytorów informatycznych ESBC. Doradca we wdrożeniach Rekomendacji D i M dla dużych jednostek sektora bankowo-finansowego w Polsce. Członek Komitetu Technicznego 306 Polskiego Komitetu Normalizacyjnego. Od 2003 roku jest systematycznie prelegentem dla pracowników UKNF w zakresie zarządzania ryzykiem operacyjnym, compliance, audytu informatycznego, bezpieczeństwa i ciągłości działania. Wieloletni wykładowca zagadnień compliance Warszawskiego Instytutu Bankowego. Autor ponad 30 publikacji naukowych i prasowych dot. zagadnień audytu, ryzyka, governance, compliance.

 

Opłata kursowa: 780 PLN plus VAT

rejestracja

Kwi
10
wt
Wprowadzenie do compliance w branży finansowej @ Centrum Sienna
Kwi 10@09:00 – 17:00

Dlaczego warto:

Kurs koncentruje się na praktycznych aspektach organizacyjnych funkcjonowania komórki ds. zgodności z uwzględnieniem rekomendacji regulatora oraz najnowszych zmian w prawie.

Przedmiot kursu:

Zajęcia rozpoczną się ogólnym wprowadzeniem do compliance: przedstawione zostaną najważniejsze globalne i krajowe standardy w zakresie kształtowania systemów zarządzania compliance oraz omówione będą możliwości certyfikacji tych systemów na podstawie różnych standardów.

W dalszej części zajęć nastąpi przedstawienie funkcji komórki ds. zgodności w systemie kontroli wewnętrznej banku. Omówione zostaną zasadnicze wymogi prawne i standardy rynkowe regulujące działalność komórki ds. zgodności w sektorze bankowym, ze szczególnym uwzględnieniem jej roli, odpowiedzialności, niezależności i efektywności. W ramach omawianych zagadnień przedstawione zostaną również praktyczne aspekty związane z działaniami komórki ds. zgodności i zarządzaniem ryzykiem braku zgodności w banku uniwersalnym.

W ostatniej części zajęć omówione zostaną prawne ramy współpracy komórki compliance z zarządem i radą nadzorczą, a także wymogi raportowania i kontakty z regulatorami.

Dla kogo:

Kurs stanowi niezbędne kompendium wiedzy dla każdego oficera compliance instytucji finansowej i ubezpieczeniowej.

Prelegenci:

JaguraDr. Bartosz Jagura, LL.M.

Członek zarządu Instytut Compliance odpowiedzialny za ofertę szkoleniową oraz pracownik naukowy działającego na Uniwersytecie Europejskim Viadrina we Frankfurcie nad Odrą Viadrina Compliance Center (VCC), gdzie uczestniczy w projektach naukowych i wdrożeniowych CMS. Doktor nauk prawnych w zakresie prawnoporównawczych zagadnień compliance w Polsce i w Niemczech. Studiował prawo w Uniwersytecie Łódzkim, Westfälische Wilhelms-Universität Münster oraz Freie Universität Berlin. Autor licznych publikacji z zakresu compliance i mówca na konferencjach.

 

 

Ryszawa_PawełPaweł Ryszawa

Kierownik ds. zarządzania ryzykiem braku zgodności i outsourcingu, Raiffeisen Bank Polska S.A. Ukończył z wyróżnieniem Wyższą Szkołę Informatyki Stosowanej i Zarządzania przy Instytucie Badań Systemowych PAN. Posiada ponad 13-letnie doświadczenie zawodowe w bankowości. W Raiffeisen Polbank zarządza ryzykiem braku zgodności oraz nadzoruje zgodność działalności Banku z wymogami administracyjnoprawnymi w obszarze outsourcingu. Dodatkowo jest zaangażowany w kluczowe projekty regulacyjne i strategiczne. Odpowiadał m.in. za dostosowanie banku do wymogów prawnych i regulacyjnych dotyczących obszaru compliance.

 

 

Rucińska_ElżbietaElżbieta Rucińska

Country Head of Compliance Grupy Deutsche Bank w Polsce, radca prawny. Piastowała stanowiska kierownicze z obszaru prawa, compliance oraz ryzyka operacyjnego m.in. w Banku Citihandlowy, Grupie Metro oraz w Grupie KBC. Od listopada 2011 r. pełni funkcję Chief Administration Officer (CAO) Deutsche Bank PBC, w ramach której odpowiada za zarządzane ryzykiem braku zgodności (compliance), prawnym oraz operacyjnym.

 

Opłata kursowa: 780 PLN plus VAT

rejestracja

Kwi
11
śr
Wymogi prawne dotyczące oferowania instrumentów finansowych i produktów ubezpieczeniowych, ochrona danych osobowych @ Centrum Sienna
Kwi 11@09:00 – 17:00

Dlaczego warto:

Szkolenie dotyka fundamentalnych zagadnień odnoszących się do oferowania instrumentów finansowych i produktów ubezpieczeniowych, a więc zasadniczych aspektów pracy komórki ds. zgodności. Druga część zajęć poświęcona jest aktualnej tematyce unijnej reformy prawa ochrony danych osobowych.

Przedmiot kursu:

Kurs podzielony jest na dwie części. W pierwszej z nich omówione zostaną wymogi prawne dotyczące oferowania instrumentów finansowych i produktów ubezpieczeniowych – osobno dla sektora finansowego i ubezpieczeniowego. Uczestnicy będą mieć możliwość wyboru między zajęciami dot. tematyki MiFiD i MAD/MAR, a zajęciami dot. modeli sprzedaży ubezpieczeń zgodnie z ustawą o pośrednictwie ubezpieczeniowym.

W drugiej części zajęć przedstawione zostaną węzłowe założenia unijnej reformy ochrony danych osobowych ze szczególnym uwzględnieniem wymogów rynków regulowanych.

Dla kogo:

Kurs dotyka fundamentalnych kwestii oferowania instrumentów finansowych i produktów ubezpieczeniowych, a więc zalecany jest dla każdej osoby pracującej w dziale compliance. Niewątpliwą zaletą kursu jest rozdzielenie zagadnień odnoszących się do sektora finansowego i ubezpieczeniowego, co pozwala na skoncentrowaniu się na wymogach danej branży. Zagadnienia ochrony danych osobowych powinny być znane każdemu oficerowi compliance.

Prelegenci:

Beldowski_Jarosławdr Jarosław Bełdowski

Członek praktyki Bankowości i Finansów w warszawskim biurze Dentons. Posiada znaczące doświadczenie w obszarze bankowości i finansów, a specjalizuje się w prawie bankowym, ubezpieczeniowym, kapitałowym, upadłościowym, a także kwestiach regulacyjnych oraz funduszach unijnych.

 

 

Grochowski_HubertHubert Grochowski

Dyrektor Biura Zarządzania Ryzykiem Gothaer TU S.A.

 

 

 

Lubaszdr Dominik Lubasz

Radca prawny, partner zarządzający w kancelarii Lubasz i Wspólnicy – Kancelaria Radców Prawnych Sp. k. Specjalizuje się w prawie nowych technologii, e-commerce i własności intelektualnej, w prawie gospodarczym, w tym europejskim gospodarczym oraz compliance. Absolwent studiów prawniczych na WPiA Uniwersytetu Łódzkiego. Autor licznych publikacji. Ekspert Stowarzyszenia Konsumentów Polskich ds. handlu elektronicznego.

 

 

ChomiczewskiWitold Chomiczewski, LL.M.

Radca prawny, wspólnik w kancelarii Lubasz i Wspólnicy – Kancelaria Radców Prawnych Sp. k. Ekspert z prawa e-commerce i prawa autorskiego, świadczy usługi w dziedzinie compliance. W tym zakresie doradza przedsiębiorcom prowadzącym swoją działalność gospodarczą z wykorzystaniem Internetu. Autor licznych publikacji. Absolwent WPiA Uniwersytetu Łódzkiego, a także studiów podyplomowych na Uniwersytecie Georga-Augusta w Getyndze z zakresu niemieckiego prawa prywatnego.

 

Opłata kursowa: 780 PLN plus VAT

rejestracja

Kwi
17
wt
Metody działania compliance w instytucji finansowej i soft skills oficera compliance @ Centrum Sienna
Kwi 17@09:00 – 17:00

Dlaczego warto:

Kurs dotyka nie tylko praktycznych zagadnień zarządzania ryzykiem braku zgodności, odwołując się do konkretnych metod, ale również koncentruje się na bezcennych w pracy każdego oficera compliance tzw. umiejętnościach miękkich, jak komunikacja, radzenie sobie ze stresem, budowanie pozycji w organizacji.

Przedmiot kursu:

Przedmiotem tego modułu są praktyczne aspekty zarządzania ryzykiem braku zgodności – metodyki i metodologie. Omówione zostaną także kwestie whistleblowingu w instytucjach finansowych w kontekście wymogów Prawa bankowego i rozporządzenia wykonawczego.

W dalszej części zajęć analizowane będą wyzwania i bariery w procesie digitalizacji sprzedaży produktów oraz kompetencje miękkie skutecznego oficera compliance – warsztat codziennej pracy.

Dla kogo:

Kurs adresowany jest do oficerów compliance instytucji finansowych i ubezpieczeniowych, którzy chcą usystematyzować i pogłębić wiedzę w zakresie zarządzania ryzykiem braku zgodności oraz rozwijać swój warsztat pracy (soft skills).

Prelegenci:

Rychter_AndrzejAndrzej Rychter

Freelancer, trener i coach oficerów compliance, zawodowy Ombuds. Posiada wieloletnie doświadczenie jako oficer compliance w bankowości.

 

 

 

 

Rajewski_KarolKarol Rajewski

Dyrektor Działu Compliance, Chief Compliance Officer, Departament Zarządzania Ryzykiem Compliance, Nationale-Nederlanden. Chief Compliance Officer i Radca Prawny z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu departamentami prawnymi oraz departamentami zarządzania ryzykiem w instytucjach finansowych.

 

 

Opłata kursowa: 780 PLN plus VAT

rejestracja

Kwi
18
śr
Przeciwdziałanie praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu, wymogi CRS, FATCA; praktyczne zarządzanie obszarem compliance w branży finansowej @ Centrum Sienna
Kwi 18@09:00 – 17:00

Dlaczego warto:

Przeciwdziałanie praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu to podstawowe zadania funkcji compliance w instytucji finansowej. Szkolenie zawierać będzie także syntezę powiązań zachodzących między obszarem zgodności, zapobiegania praniu pieniędzy i zapobiegania nadużyciom.

Przedmiot kursu:

Celem Kursu jest wprowadzenie uczestników w obowiązki wynikające z przepisów dotyczących przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu, a także tych dotyczących współpracy w zakresie wymiany informacji podatkowej. Wykorzystanie Polityki „Poznaj Swojego Klienta” (KYC), środków bezpieczeństwa finansowego w analizie aktualnych trendów w praktyce prania pieniędzy.

W drugiej części zajęć przekazana będzie wiedza i praktyczne doświadczenia w zakresie wdrożenia systemu zarządzania zgodnością z perspektywy osoby nadzorującej compliance, w tym wyzwań, trudności, pułapek oraz wykorzystanie wiedzy, umiejętności i doświadczenia w realizacji zadań compliance. Omówione będzie powiązanie obszarów zgodności, zapobiegania praniu pieniędzy, zapobiegania nadużyciom, monitoringu rynków kapitałowych, kodeksów etyki, funkcji kontrolnych oraz realizacja zadań nakładanych przez KNF.

Dla kogo:

Szkolenie adresowane jest do oficerów compliance instytucji finansowych i ubezpieczeniowych – nie tylko ze względu na doniosłość problematyki prania brudnych pieniędzy i finansowania terroryzmu, ale również w kontekście drugiej części zajęć: syntetycznego ujęcia powiązania obszarów zgodności z innymi obszarami funkcjonowania organizacji.

Prelegenci:

Januszkiewicz_JanuszJanusz Januszkiewicz

Dyrektor ds. Przeciwdziałania Praniu Pieniędzy i Finansowaniu Terroryzmu, Raiffeisen Bank Polska S.A. Absolwent Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu (2000 r.) oraz Krajowej Szkoły Administracji Publicznej (2003 r.). Początkowo pracował w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd, a od 2004 r. do 2008 r. w Najwyższej Izbie Kontroli. W latach 2006-2008 nadzorował kontrole wykonywane przez Generalnego Inspektora Informacji Finansowej w instytucjach obowiązanych. Od 2009 r. związany z Raiffeisen Polbank, w którym początkowo jako ekspert, a od 2013 r. Szef Zespołu Przeciwdziałania Praniu Pieniędzy i Finansowaniu Terroryzmu zarządza procesami związanymi z polityką Poznaj Swojego Klienta, oceną ryzyka prania pieniędzy i finansowaniu terroryzmu oraz FATCA/CRS.

 

 

Zdziarstek_JacekJacek Zdziarstek

Dyrektor Departamentu Zgodności w Raiffeisen Bank Polska S.A. Od 19 lat w sektorze bankowym. Ukończył Wydział Resocjalizacji i Problemów Społecznych specjalizacja: psychologiczna na Uniwersytecie Warszawskim. Studia Podyplomowe Wyższa Szkoła Bankowości i Finansów im. Romualda Kudlińskiego, kierunek: Audyt i kontrola wewnętrzna w administracji publicznej, przedsiębiorstwach i instytucjach finansowych oraz Harvard Leadership Academy na Harvard Business School oraz Akademia Psychologii Przywództwa (APP) Jacek Santorski, Trener NLP. Zwolennik praktycznego i eklektycznego podejścia realizacji standardów compliance i zwalczania przestępczości – opartego na wiedzy, współpracy oraz wykorzystaniu adekwatnych narzędzi.

 

Opłata kursowa: 780 PLN plus VAT

rejestracja

 

 

| Rejestracja i opłaty

Prosimy o wypełnienie wszystkich pól i wybór odpowiednich szkoleń. Opłata za udział w szkoleniu wynosi 780 PLN plus VAT (szkolenie całodniowe) lub 480 PLN plus VAT (szkolenie półdniowe).

| Przykładowa kalkulacja

Możliwość I: Posiadam już 30 punktów ECP

  • 20 ECP za Compliance Day (wrzesień 2016 r.)
  • 10 ECP za Roundtable Compliance (3 kwietnia 2017 r.)

Do zdobycia pozostaje 70 punktów, czyli 2 możliwe warianty:

  • Wariant 1: 3 całodzienne szkolenia i jedno półdniowe = 70 punktów
    • Opłata: 3 x 780 + 1 x 480 = 2.820 zł plus opłata egzaminacyjna 500 zł plus VAT
  • Wariant 2: 4 całodzienne szkolenia = 80 punktów, wtedy 10 punktów zalicza się już na poczet odświeżania certyfikatu w przyszłości.
    • Opłata: 4 x 780 = 3.120 zł plus opłata egzaminacyjna 500 zł plus VAT

Możliwość II: Nie posiadam punktów ECP

  • W przypadku rozpoczynania programu bez posiadania punktów kalkulacja wygląda następująco:
    • Opłata: 5 x 780 = 3.900 zł plus opłata egzaminacyjna 500 zł plus VAT

 

Wysyłając zgłoszenie zgadzam się z ww. warunkami oraz ogólnymi warunkami umowy Instytutu Compliance.

 

Dane:*
E-mail:*
Telefon kontaktowy:
-
Firma / organizacja:
Adres (do faktury):*
NIP:
Uwagi:
Zaznacz kursy, które chcesz zaliczyć w ramach ACE oraz czy rejestrujesz się na egzamin:*
O programie ACE wiem:*
Weryfikacja - przepisz znaki podane poniżej:

Wysyłając zgłoszenie zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z obowiązującym prawem oraz z ogólnymi warunkami umowy, które znam i akceptuję. Proszę także o darmową rejestrację do Newslettera oraz Magazynu Compliance.